algemene voorwaarden
Bedankt voor je inschrijving en het vertrouwen dat je in ons stelt. Hieronder lees je de belangrijkste afspraken rondom je lidmaatschap. Lees ze goed door. Heb je vragen? We helpen je graag verder.
1. Aanvangsbijdrage
Bij inschrijving betaal je naast de abonnementskosten éénmalig een aanvangsbijdrage. Dit bedrag is afhankelijk van het soort abonnement.
2. Betaling
De contributies gaan bij vooruitbetaling en doen wij per automatische incasso. De aanbieder waarmee wij werken is de stichting Pay.nl, het rekeningnummer waarvan je een incasso kunt verwachten is NL35RABO0117713678. Jaarbetaling levert 6% korting op, maar je verbindt je dan ook voor een jaar. Na 90 dagen zonder betaling schakelen we een incassobureau in.
3. Storneringen
Besluit je onze incasso te storneren dan ontvang je ook een bericht met het verzoek dit toe te lichten, waarin ook een betaalknop zit zodat je de betaling eventueel zelf kunt voldoen. Horen wij niets van je dan zullen wij de incasso per volgende periode nogmaals aanbieden, met een verhoging van € 2,50 voor de gemaakte bank- en verwerkingskosten van de stornering.
4. Looptijd en opzegging
De overeenkomst sluit je voor een periode van vier weken, 26 weken, een jaar of twee jaar. Wil je de overeenkomst na de afgenomen abonnementsperiode stoppen, dan stopt je lidmaatschap na de eerstvolgende betaalperiode van 4 weken. Je hebt dus één betaalperiode als opzegtermijn. De opzeggingen doen wij uitsluitend via het daarvoor bestemde formulier om misverstanden te voorkomen. Deze vind je hier.
5. Tijdelijke stop
In hoofdlijn zetten wij lidmaatschappen niet stil, of er moet een duidelijke reden voor zijn. Duidelijke redenen zijn bijvoorbeeld zwangerschap en niet mogen en/of kunnen sporten vanwege gezondheid/blessure, hier denken wij graag in mee. Gedurende de ‘tijdelijke stop periode’ staat de duur van de overeenkomst stil. Bij een maandabonnement, voordeelpakketten, zoals een gezinslidmaatschap, of gedurende vakanties zetten wij redelijkerwijs geen ‘tijdelijke stop’ in. Een Tijdelijke Stop aanvraag gaat uitsluitend via het daarvoor bestemde formulier. Deze vind je hier.
6. Persoonlijk lidmaatschap
Het lidmaatschap is persoonlijk en daarom ook niet overdraagbaar. Uitzonderingen zijn de weken waarin je op vakantie bent, hier heb je de mogelijkheid om iemand anders uit jouw kennissen- of vriendenkring te laten sporten op jouw lidmaatschap. Laat het ons tijdig weten als je hier gebruik van wilt maken door het formulier in te vullen. Deze vind je hier.
7. Wijzigingen
Lidmaatschap of andere wijzigingen? Gebruik het juiste formulier op onze website. Houd ook het ledennieuws op de website goed in de gaten, zodat je goed op de hoogte blijft van alle ontwikkelingen van onze club. Je vindt het hier.
8. Minderjarige leden
Bij inschrijving van jeugd onder de 18 jaar vragen we een ondertekening van een ouder/verzorger, zodat we weten dat het ook vanuit het thuisfront akkoord is, o.a. voor de incasso.
9. Openingstijden
Op de erkende feestdagen en zondagen is Healthclub Juliën gesloten. Eens per jaar zijn we 1 of 2 dagen gesloten in het verlengde van de Kerstdagen en/of Oud & Nieuw voor groot onderhoud. De reguliere jeugdlessen liggen in de zomervakantie vier weken en in de kerstvakantie één week stil, wat we meegenomen hebben in de tariefstelling van het lidmaatschap. Tijdens de zomervakantie zullen er speciale Sport- en Spellessen ingelast worden voor de jeugd.
10. Aansprakelijkheid
We zijn niet aansprakelijk voor verlies of schade. Gebruik de lockers voor je eigendommen. Sporten doe je op eigen risico, maar we begeleiden je graag deskundig.
11. Toegangsmiddelen
De persoonlijke TGS-sleutel, ledenpas of polsbandje verleent jou de toegang tot onze club. Deze zijn persoonlijk op jouw naam gezet, het is dan ook niet toegestaan deze ‘uit te lenen’ aan iemand anders om te komen sporten.
12. Privacy
We behandelen persoonsgegevens volgens de AVG. Onze volledige privacyverklaring staat op onze website.
13. Huisregels
Wij gaan ervanuit dat je als lid van onze club ook onze ‘Huisregels’ kent en dat je deze huisregels ook volgt hoe ze beschreven zijn. Aarzel niet om bij eventuele vragen en/of suggesties naar ons toe te komen.
14. Akkoord
Als je al de voorgaande punten gelezen hebt en snapt, dan gaan wij ervan uit dat je ook akkoord bent met de door ons opgestelde punten. Ben je dat niet of je hebt opmerkingen, laat ze dan gelijk even weten, dan kunnen we dit samen bespreken.