VEELGESTELDE VRAGEN
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met ons team. We helpen je graag!
VRAGEN ALGEMEEN
Aarzel niet om ons te contacten als je vragen hebt. Maar kijk ook even bij de vragen hieronder. Wie weet staat jouw vraag er ook bij.
Ik ben net lid en er is een bedrag afgeschreven van mijn rekening. Wat houdt dit bedrag in?
Eind van de maand incasseren we altijd de volgende maand. Wanneer je bent ingeschreven zal dus eind van die maand het volgende worden geïncasseerd:
- Contributie van de resterende inschrijfmaand
- Borg voor de TGS-sleutel
- Aanvangsbijdrage
- Contributie voor de volgende maand
Ik wil mijn abonnement opzeggen, hoe doe ik dat?
Dit kun je doen door het invullen van het opzegformulier. Deze vind je hier.
Wat is mijn opzegtermijn?
Afhankelijk van de termijn van jouw abonnement heb je een maand opzegtermijn ingaande van de eerste van de komende maand. Indien jij een 1 of 2 jaar abonnement hebt dan kun je na deze periode het abonnement opzeggen.
Ik ben lid en wil iemand meenemen die nog niet lid is, kan dat?
Hartstikke leuk dat je iemand mee wilt nemen! We hebben momenteel de tijdelijke “10 dagen voor 10 euro actie” waar jouw introducé gebruik van mag maken. Dit is voordeliger dan een dagkaart en geldig voor maar liefst 10 dagen. Klik hier…
Kan ik mijn lidmaatschap tijdelijk stopzetten?
In geval van zwangerschap en/of gezondheidsklachten is dit in overleg mogelijk. Vaak zijn er ook andere mogelijkheden om toch actief te blijven. Zo hebben we bijv. De Bolle Buiken Training en kunnen we een aangepast programma voor je samenstellen. We houden je namelijk graag in beweging!
Wanneer wordt de contributie afgeschreven?
Dit gebeurt vooraf, aan het einde van de maand.
Ik wil minder e-mails ontvangen. Kan ik dat zelf ergens instellen?
In de Juliën Online App kun je idd instellen dat je bepaalde e-mails niet wilt ontvangen. Verder communiceren wij per e-mail om je op de hoogte te houden van diverse zaken bijv. over de coronamaatregelen etc.
Ik krijg geen nieuwsbrieven meer binnen, ben ik afgemeld?
- Heb je al in de spambox gekeken?
- Heb je ons misschien geblokkeerd?
Hoe word ik op de hoogte gebracht als er een jeugdles niet doorgaat?
Indien een les, om wat voor reden dan ook, komt te vervallen, dan zullen wij vanuit ons ledensysteem een email sturen naar de desbetreffende groep. Is dit kort van tevoren, bijvoorbeeld door een ziekmelding, en er is geen vervanging beschikbaar, dan zullen wij je telefonisch proberen te bereiken.
Moet ik een reservering maken voor een jeugdles?
Nee, voor de wekelijkse jeugdactiviteiten hoef je niet te reserveren.
Wat wordt er gedaan met de data van mijn trainingen in de lessen?
Alle data die verzameld wordt tijdens de workout zullen teruggekoppeld worden naar jouw persoonlijk profiel in de app. Hier kan je vervolgens je progressie inzien maar ook je volgende sessie boeken.
VRAGEN OVER JULIEN ONLINE APP
Aarzel niet om ons te contacten als je vragen hebt. Maar kijk ook even bij de vragen hieronder. Wie weet staat jouw vraag er ook bij. Op deze pagina vind je meer info over de App.
Wat kun je allemaal doen met de Juliën Online App?
Met de app kun je o.a. sportreserveringen maken, met je coach chatten, activiteiten bijhouden, metingen raadplegen of toevoegen, live stream en on demand lessen volgen en nog veel meer. Laat je uitgebreid informeren door de fitnessmedewerkers.
Ik ben het wachtwoord kwijt van de Juliën Online App, wat nu?
Je kunt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen bij het inlogscherm.
VRAGEN RONDOM CORONA
Aarzel niet om ons te contacten als je vragen hebt. Maar kijk ook even bij de vragen hieronder. Wie weet staat jouw vraag er ook bij.
Welke mogelijkheden bieden jullie momenteel aan?
Gelukkig kunnen we ook nu nog steeds veel voor je betekenen. Vul gerust het contactformulier in dan nemen we contact met je op. Zodat we samen kunnen bekijken wat je past.
Hebben jullie ook Online mogelijkheden?
Jazeker, je kunt online lessen volgen en verder kunnen we je ook Online coachen.
Nieuws & Blogs
…. van Healthclub Juliën
Dansen met Jan
Graag delen we nog een filmpje van Jan over dansen met je klanten en met…. Bekijk het hier… Bekijk en beluister meer van Jan
Fit4Life, geen half werk!
Fit4Life: Jouw Gezonde Leefstijl in 12 Maanden! Geen half werk, maar een compleet programma waarmee je in 12 maanden een nieuwe, gezonde leefstijl ontwikkelt. Als eerste in Nederland hebben wij
FitPlan 20+25, resultaat in korte tijd!
Een 12 weken programma, waarbij je in korte tijd naar een gezonder gewicht toewerkt. Met je eigen coach, een wekelijks weegmoment, voedingsbegeleiding met BenFit en in je eigen groep
Zeker Bewegen, valpreventie 65-plus
Een 12 weken programma, waarbij je 1x in groepsverband en eenmaal individueel aan balans, coördinatie, kracht en conditie werkt. Alles gericht op preventie t.a.v. vallen, maar wat daarnaast ook
Dansend het jaar door!
Dansend het jaar door! Een nieuw jaar, met nieuwe kansen Een jaar om volop te dansen Dansen op de Jan van Setten manier Dat zorgt namelijk voor veel plezier
Snertloop in de mist!
De Snertloop is inmiddels een jaarlijkse traditie geworden. Leden worden aangemoedigd deel te nemen, niet gericht op prestatie of wedstrijd, maar puur voor het plezier, waarbij ontspanning en gezelligheid
Toon Hermans Huis Rivierenland 10 jaar!
Het Toon Hermans Huis bestaat volgende maand maar liefst 10 jaar!. Al 10 jaar voorziet het in een enorme behoefte, aandacht hebben en bieden voor mensen met en na
Introductieles Zumba!
De introductieles staat gepland op donderdag 16 januari om 20.00 uur. Opgeven kan via de App, aan de balie of via het contactformulier. De les wordt gegeven door Alyssa.