info@healthclubjulien.nl 0344 – 60 22 04

VEELGESTELDE VRAGEN

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met ons team. We helpen je graag!

VRAGEN ALGEMEEN

Aarzel niet om ons te contacten als je vragen hebt. Maar kijk ook even bij de vragen hieronder. Wie weet staat jouw vraag er ook bij.

Ik ben net lid en er is een bedrag afgeschreven van mijn rekening. Wat houdt dit bedrag in?

Eind van de maand incasseren we altijd de volgende maand. Wanneer je bent ingeschreven zal dus eind van die maand het volgende worden geïncasseerd:

  • Contributie van de resterende inschrijfmaand
  • Borg voor de TGS-sleutel
  • Aanvangsbijdrage
  • Contributie voor de volgende maand
Ik wil mijn abonnement opzeggen, hoe doe ik dat?

Dit kun je doen door het invullen van het opzegformulier. Deze vind je hier.

Wat is mijn opzegtermijn?

Afhankelijk van de termijn van jouw abonnement heb je een maand opzegtermijn ingaande van de eerste van de komende maand. Indien jij een 1 of 2 jaar abonnement hebt dan kun je na deze periode het abonnement opzeggen.

Ik ben lid en wil iemand meenemen die nog niet lid is, kan dat?

Hartstikke leuk dat je iemand mee wilt nemen. Deze persoon kan via onze website éénmalig een GRATIS PROEFWEEK aanvragen.

Kan ik mijn lidmaatschap tijdelijk stopzetten?

In geval van zwangerschap en/of gezondheidsklachten is dit in overleg mogelijk. Vaak zijn er ook andere mogelijkheden om toch actief te blijven. Zo hebben we bijv. De Bolle Buiken Training en kunnen we een aangepast programma voor je samenstellen. We houden je namelijk graag in beweging!

Wanneer wordt de contributie afgeschreven?

Dit gebeurt vooraf, aan het einde van de maand.

Ik wil minder e-mails ontvangen. Kan ik dat zelf ergens instellen?

In de Juliën Online App kun je idd instellen dat je bepaalde e-mails niet wilt ontvangen. Verder communiceren wij per e-mail om je op de hoogte te houden van diverse zaken bijv. over de coronamaatregelen etc.

Ik krijg geen nieuwsbrieven meer binnen, ben ik afgemeld?
  • Heb je al in de spambox gekeken?
  • Heb je ons misschien geblokkeerd?
Hoe word ik op de hoogte gebracht als er een jeugdles niet doorgaat?

Indien een les, om wat voor reden dan ook, komt te vervallen, dan zullen wij vanuit ons ledensysteem een email sturen naar de desbetreffende groep. Is dit kort van tevoren, bijvoorbeeld door een ziekmelding, en er is geen vervanging beschikbaar, dan zullen wij je telefonisch proberen te bereiken.

Moet ik een reservering maken voor een jeugdles?

Nee, voor de wekelijkse jeugdactiviteiten hoef je niet te reserveren.

Wat wordt er gedaan met de data van mijn trainingen in de lessen?

Alle data die verzameld wordt tijdens de workout zullen teruggekoppeld worden naar jouw persoonlijk profiel in de app. Hier kan je vervolgens je progressie inzien maar ook je volgende sessie boeken.

VRAGEN OVER JULIEN ONLINE APP

Aarzel niet om ons te contacten als je vragen hebt. Maar kijk ook even bij de vragen hieronder. Wie weet staat jouw vraag er ook bij. Op deze pagina vind je meer info over de App.

Wat kun je allemaal doen met de Juliën Online App?

Met de app kun je o.a. sportreserveringen maken, met je coach chatten, activiteiten bijhouden, metingen raadplegen of toevoegen, live stream en on demand lessen volgen en nog veel meer. Laat je uitgebreid informeren door de fitnessmedewerkers.

Ik ben het wachtwoord kwijt van de Juliën Online App, wat nu?

Je kunt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen bij het inlogscherm.

VRAGEN RONDOM CORONA

Aarzel niet om ons te contacten als je vragen hebt. Maar kijk ook even bij de vragen hieronder. Wie weet staat jouw vraag er ook bij.

Welke mogelijkheden bieden jullie momenteel aan?

Gelukkig kunnen we ook nu nog steeds veel voor je betekenen. Vul gerust het contactformulier in dan nemen we contact met je op. Zodat we samen kunnen bekijken wat je past.

Hebben jullie ook Online mogelijkheden?

Jazeker, je kunt online lessen volgen en verder kunnen we je ook Online coachen.

Nieuws & Blogs

…. van Healthclub Juliën